در بازار رقابتی، یک محصولِ پایین تر از حد استاندارد میتواند جایی بین
مشتریان داشته باشد. زمانی که محصول جدید وارد فروشگاه ها می شود باید
کاماً بی عیب و نقص باشد و اینجاست که موضوع تحقیق و توسعه مطرح می شود ولی
داشتن محصولی که ظاهراً فقط داخل آزمایشگاه خوب عمل می کند فایده ای
ندارد. محصول باید بدون هیچ مشکلی در دنیای واقعی هم عمل کند...
:: برچسبها:
دانلود کتاب ,
برندسازی ,
اشتباه در برندسازی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0